Regulamin postępowania w sprawie przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zasad powoływania, składu i prac komisji przetargowej, zasad powoływania zespołu, o którym mowa w art. 20a ustawy - Prawo zamówień publicznych i określenia sposobu ustalania zakresu działań członków zespołu, sporządzania protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zawierania umów w związku z przeprowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenia rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz przechowywania dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Zarządzie Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
-
2. regulamin.pdf
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 1 MBWytworzył:Dyrektor Krzysztof Szewczyk(2018-11-16)Udostępnił:Gąsiorek Jacek(2018-11-16 15:38:31)Ostatnio zmodyfikował: -
1. zmiana regulaminu przetargowego.pdf
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 1009 KBWytworzył:Dyrektor Krzysztof Szewczyk(2018-11-16)Udostępnił:Gąsiorek Jacek(2018-11-16 15:38:29)Ostatnio zmodyfikował: -
1. zarzadzenie.pdf
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 229 KBWytworzył:Dyrektor Krzysztof Szewczyk(2018-11-16)Udostępnił:Gąsiorek Jacek(2018-11-16 15:38:28)Ostatnio zmodyfikował: -
3. zmiana regulaminu zarzadzenie 49.3.2014-2017.pdf
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 1 MBWytworzył:Dyrektor Krzysztof Szewczyk(2018-11-16)Udostępnił:Gąsiorek Jacek(2018-11-16 15:38:27)Ostatnio zmodyfikował: -
2. zmiana regulaminu zarzadzenie 49.2.2014-2017.pdf
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 1 MBWytworzył:Dyrektor Krzysztof Szewczyk(2018-11-16)Udostępnił:Gąsiorek Jacek(2018-11-16 15:38:24)Ostatnio zmodyfikował: