☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
BIP Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu od 06.08.2011r.
Herb BIP Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu od 06.08.2011r.

Czwartek 16.07.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Regulamin postępowania w sprawie przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zasad powoływania, składu i prac komisji przetargowej, zasad powoływania zespołu, o którym mowa w art. 20a ustawy - Prawo zamówień publicznych i określenia sposobu ustalania zakresu działań członków zespołu, sporządzania protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zawierania umów w związku z przeprowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenia rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz przechowywania dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Zarządzie Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

 
 
ilość odwiedzin: 2469176

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X