Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
BIP Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu od 06.08.2011r.
Herb BIP Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu od 06.08.2011r.

Poniedziałek 29.05.2017

zaawansowane

Elektroniczna Skrzynka Podawcza



 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Logo epuap

Wykaz usług

Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu 


Zgodnie z Ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z dnia 20 kwietnia 2005 r.) oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. z 13 października 2005 r.) informujemy, że uruchomiono Elektroniczną Skrzynkę Podawczą.

W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:30-15:30) do Sekretariatu instytucji mieszczącego się w na I piętrze w pokoju nr 108 przy ul. Jana Matejki 1, 58-300 Wałbrzych na następujących nośnikach danych:
    1. Dyskietka 1,44 MB
    2. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    3. Płyta CD-RW

    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

    Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
    1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
    2. Akceptowalne formaty załączników to:
      • DOC, RTF
      • XLS
      • CSV
      • TXT
      • GIF, TIF, BMP, JPG
      • PDF
      • ZIP
    3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
    4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Zgodnie z art.14 Kodeksu Postępowania Administracyjnego sprawy należy załatwiać w formie pisemnej lub formie dokumentów elektronicznych.

Jedynym obecnie dopuszczalnym środkim komunikacji elektronicznej jest elektroniczna skrzynka podawcza utworzona na podstawie Ustawy z 17.02.2005r. o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne

W przypadku nadesłania do ZDKiUM Wałbrzych korespondencji mającej cechy skargi, warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego (zakończonego powiadomieniem wnoszącego sprawę o sposobie jej rozpatrzenia) jest spełnienie wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 ze zm.).
Treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:
- wskazanie osoby (imienia i nazwiska),
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu)
- oraz przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Korespondencja nie spełniająca powyższych wymogów (kpa) będzie traktowana jako anonimowa opinia i zostanie wykorzystana jedynie w celach informacyjnych.

Wytworzył:
Udostępnił:
Maciej Wize
(2012-11-03 17:53:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Maciej Wize
(2012-12-07 18:24:43)
 
 
ilość odwiedzin: 1264179

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X