☰ Menu Prawe Menu ☰
BIP Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu od 06.08.2011r.
Grafika zawierająca herb wzorcowy

Sobota 18.09.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

wykaz - formularze i dokumenty elektroniczne XML

 

Niniejsze usługi umożliwiają złożenie wniosku do Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu i wydanie przez ten organ decyzji w sprawie.
Do wypełnionego formularza stanowiącego pismo przewodnie należy dołączyć:

  1. wymagane, będące w posiadaniu Wnioskodawcy urzędowe dokumenty elektroniczne (zaświadczenia, decyzje, zezwolenia itp podpisane elektronicznie przez urzędników)
  2. oraz opcjonalnie właściwy wypełniony Wniosek, których wykaz dostępny jest pod adresem: Dostępne usługi

Dołączenie plików stanowiących postać elektroniczną urzędowych dokumentów papierowych zamiast urzędowych dokumentów elektronicznych będzie traktowane jako brak formalny i Wnioskodawca będzie wzywany do usunięcia tych braków poprzez okazanie oryginalnych dokumentów.

Wytworzył:
Robert Gruszka
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki    
 
liczba odwiedzin: 240689