☰ Menu Prawe Menu ☰
BIP Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu od 06.08.2011r.
Grafika zawierająca herb BIP Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu od 06.08.2011r.

Poniedziałek 25.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

wykaz

 

Niniejsze usługi umożliwiają złożenie wniosku do Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu i wydanie przez ten organ decyzji w sprawie.
Do wypełnionego formularza stanowiącego pismo przewodnie należy dołączyć:

  1. wymagane, będące w posiadaniu Wnioskodawcy urzędowe dokumenty elektroniczne (zaświadczenia, decyzje, zezwolenia itp podpisane elektronicznie przez urzędników)
  2. oraz opcjonalnie właściwy wypełniony Wniosek, których wykaz dostępny jest pod adresem: Dostępne usługi

Dołączenie plików stanowiących postać elektroniczną urzędowych dokumentów papierowych zamiast urzędowych dokumentów elektronicznych będzie traktowane jako brak formalny i Wnioskodawca będzie wzywany do usunięcia tych braków poprzez okazanie oryginalnych dokumentów.

Wytworzył:
Robert Gruszka
Udostępnił:
Maciej Wize
(2012-11-03 16:20:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Maciej Wize
(2012-11-05 16:08:56)

 
 
liczba odwiedzin: 2638534

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X